Kamis, 19 November 2015

Tips Pantas Untuk Mereka Yang Mahu Hentikan Berpeluh berlebihan Some Day Soon

Tips Pantas Untuk Mereka Yang Mahu Hentikan Berpeluh berlebihan Some Day Soon

Bagaimana untuk menghentikan berpeluh boleh menjadi tugas yang mencabar. Kebanyakan orang berpeluh lebih apabila ia panas terik di luar atau pada bulan-bulan musim panas. Ini perangsang yang kuat adalah satu keadaan yang sangat serius di kalangan orang-orang yang mengalami hiperhidrosis. Keadaan berpeluh berlebihan menyebabkan badan untuk mengeluarkan jumlah yang luar biasa besar peluh-olah orang yang liang tanpa perangsang yang aktif. Apakah maksudnya; anda mula berpeluh dan tanpa kawalan tidak disangka-sangka. Dan lebih teruk lagi, ia sentiasa berlaku pada yang paling dalam masa yang sesuai mungkin.

Salah satu cara untuk mengurangkan berpeluh pada bulan-bulan musim panas adalah memakai pakaian yang longgar untuk membolehkan badan anda untuk aerate.
Nipis, bahan-bahan bernafas juga disyorkan untuk membolehkan tubuh untuk menyejukkan lebih cepat.
Anda juga boleh membawa peminat kabus alih untuk mengurangkan kadar peluh dan anda juga boleh menukar kepada antiperspirant yang lebih kukuh.
Jika badan anda mengalami hiperhidrosis di kawasan yang lebih setempat seperti kepala, tangan, dan kaki, maka anda mungkin mahu mempertimbangkan berikut. Anda boleh menyimpan tuala kecil atau kain berguna untuk mengelap muka berpeluh anda dan tapak tangan. Untuk anda kaki, anda mungkin mahu menggunakan kelembapan menyerap serbuk atau sarung kaki atau anda juga boleh melabur dalam kasut bernafas untuk meningkatkan aliran udara untuk kaki anda.
Seorang doktor mungkin diperlukan jika anda mengalami peningkatan mendadak dalam paras peluh anda. Doktor anda akan mahu untuk menilai apa-apa kawasan masalah mungkin untuk memberikan anda gambaran tentang apa yang anda boleh lakukan untuk menghentikan peluh berlebihan pada masa hadapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar